RólunkMódszertani fejlesztésMintaprojektekKépzésekKoorinátorokHírek, események

ESEMÉNYEK
-





Szakkönyvtárunkban helyben használható, a képzésekhez kapcsolódó könyveink:
  • Az Országos Hadtörténeti Múzeum programjai az 1977.-78 oktatási évben.
  • Classes de patrimoine d'Angers. Le Cahier. Anger, Marie d'Angers, 1991.
  • Csabai Dolores - Vásárhelyi Tamás: Biodi Veritas professzor a Természettudományi Múzeumban. Játékos munkafüzet az állatvilág sokszínűségéhez és a "Magyarok állatvilága" című kiállításhoz. Budapest, Magyar Természettudományi Múzeum, 1994. 24 p.
  • Feuer Mária: A gyermekrajzok fejlődéslélektana. Budapest, Akadémiai Kiadó, 2000.
  • Földön innen, Földön túl. Budapest, Magyar Műszaki Múzeum, 2008.
  • Horváth László: Nagyapályink hagyománya. A Bődi István Falumúzeum foglalkoztató füzetei 1. Hosszúpályi, Bődi István Falumúzeum, 2009. 35 p.
  • Káldy Mária: Mindennapi élet az ezeréves Magyarországon - rendezvénysorozat és egy múzeumi közművelődési koncepció születése. In.: Magyar Múzeumok, 2001/2. p. 13-17.
  • Késő császárkor. Életmód. Szokások. Örökségi módszertani füzetek 2. Pécs, Sopiane Örökség Közhasznú Társaság ; Janus Pannonius Gimnázium, 2003. 46 p.
  • Kiss Melinda - Kuslics Katalin: Messziről jött Jakab avagy egy kőfaragó legény tanulóévei Sopronban. A Soproni Múzeum síremlék-kiállításához készített foglalkoztató füzet helytörténeti feladatokkal általános iskolások számára. Sopron, Győr-Moson-Sopron Megyei Múzeumok Igazgatósága, Soproni Múzeum, 2007.
  • Kotler, Philip: Kotler a marketingről. Jönni, látni, győzni - a piacon. Budapest, Park Kiadó, 2000.
  • Közönség és kapcsolat III. - Aquincum 2003-2004. Budapest, Aquincum Baráti Kör, 2004. 24 p.
  • Közös múltunk a középkori Vas vármegyében. Vasvár, Vasi Múzeumbarát Egyesület, 2004.
  • Kustár Ágnes: Miről beszélnek a csontok? Történeti embertani füzet (általános és középiskolásoknak). Lacerina füzetek 8. Budapest, Magyar Természettudományi Múzeum, 2001.28 p.
  • Múltba néző. Feladatlapok a falu és mezőváros mindennapjainak megismeréséhez. Nyugat-Dunántúl tájegység. Szentendre, Szabadtéri Néprajzi Múzeum
  • Múzeum és Közönség 5. sz. Tanító Múzeum, 1975-77. Budapest, MRMK, 1978. 221 p.
  • Múzeum és közönség 6. sz. Budapest, MRMK, 1979.
  • Múzeumok Mindenkinek. Az integrált tárlat kialakításának szempontjai és tapasztalatai. Mindenkinek?! 1. Budapest, A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány; Szépművészeti Múzeum, 2008. 56 p.
  • Múzeumpedagógia. Útmutató pedagógusok számára. Szerk. Foghtűy Krisztina. Budapest, Korona Kiadó, 1993.
  • Múzeumpedagógiai tanulmányok II. Szerkesztette: Foghtűy Krisztina és Szepesházyné Kurimay Ágnes. Budapest, Gondolat, 2006. 320 p.
  • Néprajzi munkafüzet általános iskolásoknak. A Felső-Tiszavidék tárgyi és szellemi néprajzából. Nyíregyháza, Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete és Továbbképző Központja, 1999.39 p.
  • Országos múzeumi közművelődési konferencia. Esztergom, 2002. június 26-28. Budapest, Pulszky Társaság - Magyar Múzeumi Egyesület, 2003. 115 p.
  • Pásztor Andrea: Szertárak titkai. Pécs, Baranya Megyei Múzeumok Igazgatósága, 2007. 35 p.
  • Szemelvények az amerikai múzeumpedagógia szakirodalmából. Szerk. Foghtűy Krisztina. Budapest, B+V Kiadó, 2001.
  • Tabán 24. Foglalkoztató füzet a szolnoki Tabáni Tájházhoz. A Damjanich János Múzeum múzeumpedagógiai füzetei 1. Szolnok, Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Múzeumok Igazgatósága, 2007.
  • Tájak, korok.- gyerekek. Módszerek és tapasztalatok a Tájak Korok Múzeumok Egyesület történelmi korokat játékos formában megismertető gyermektáboraiban. Budapest, Tájak Korok Múzeumok Egyesület, 1992. 108 p.
  • Tanulás emlékművek, emléktáblák felfedezésével. Budapest, Múzeumok és Látogatók Alapítvány, 2008.
  • Tanulás tárgyakkal. Múzeumok Mindenkinek Program V. Budapest, NKÖM.
  • Vásárhelyi Krisztina - Vásárhelyi Tamás: Kerüljünk közelebb! A bálna. Családi felfedező füzet felnőttek és olvasni már tudó gyerekek részére. Budapest, Magyar Természettudományi Múzeum.
  • Vásárhelyi Tamás-Sinkó István: Múzeum az iskolatáskában. Budapest, Nemzeti Tankönyvkiadó, 2004.

 

 
 
 

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.